Діловий стиль одягу для чоловіків

Що б там не говорили жінки про чоловічу сексуальність, у XXI столітті діють два основних правила — трьох «д» і трьох «а».

Дорогий парфум, дорогий костюм, дороге взуття. Акуратна стрижка, акуратний манікюр, акуратний вузол на краватці. З них складається рішуче «так» стилю, респектабельності і мужності.

 

«Довгий час у Росії існував стандартний набір спроможності: хутра, золото, кришталь. За цей час деякі чоловіки встигли геть забути про свій імідж, вклавши в це поняття свій зміст, акуратно розподілений між предметами не менш вражаючого «джентльменського» набору: заміський будинок, престижна машина, дорогі годинники. Сьогодні, щоб отримати гідну роботу або привернути увагу жінки, цього набору недостатньо — має бути харизма і правильно підібраний гардероб. Вони-то і утворюють поняття іміджу, який, як відомо, потребує постійного фінансове підкріплення. Якщо говорити про одяг, то вкладень вимагає дотримання сезонності та постійне оновлення гардеробу».

З чого варто почати формування гардеробу: з вибору магазину чи все-таки підбору речей?

У величезній різноманітності відомих брендів і дорогих магазинів заблукати дивно. Шанси на помилку зростають, якщо врахувати, що кожна колекція створюється в рамках певного стилю, а кожен бутік розрахований на певного покупця. Тому формування гардеробу варто почати з вибору «свого» магазину, концепція якого збігається з вашим уявленням про власному образі, а рівень професіоналізму консультантів викликає повагу і довіру. Визначившись, можна приступити до наповнення свого гардеробу.

У що чоловіки готові вкладати гроші в першу чергу? Реальність така, що ділові чоловіки готові витрачати гроші на суворий офісно — діловий стиль одягу.

Що в сучасному розумінні являє собою класичний гардероб? Класичний гардероб — це та основа, яка дозволяє сучасному чоловікові почувати себе комфортно і вільно в будь-якій ситуації, експериментуючи і комбінуючи між собою аксесуари, взуття, сорочки. Класика ділового жанру — це певний набір ділових костюмів і верхнього одягу, який варіюється в залежності від сезону і ступеня чоловічої респектабельності. Вільний художник може дозволити собі по одному костюму на весняно-літній та осінньо-зимовий сезони.

Чоловік, орієнтований на професійний ріст і свою ділову репутацію, навряд чи може дозволити собі обмежитися двома костюмами. Для менеджера, який знаходиться в самому початку кар’єрних сходів, діловий етикет передбачає чотири солідних костюма.

 

У гардеробі ж сучасного героя бізнесу, який займає високий пост у великій компанії, повинні міцно влаштуватися 8 костюмів — по 4 на кожен сезон. Крім того, ідеальний класичний гардероб повинен включати в себе не менше 10 сорочок, кілька краваток (їх кількість, а втім, і різноманітність аксесуарів, прямо залежить від ступеня свободи нашого героя), кілька піджаків, плащ, легку і зимову куртки (в класичному варіанті вони повинні закривати довжину піджака), дороге кашемірове або вовняне пальто.

А що потрібно враховувати при покупці костюма?

Ідеальний костюм має відмінний крій, зшитий з якісної тканини і сидить «з голочки» на свого власника. Є ще одна важлива деталь — він дорогий. Вартість хорошого костюма починається від $1 000. Благо, чоловіча корпоративна мода змінюється не дуже часто.

Яке питання клієнта звичайно заводить в глухий кут продавця? «Скільки років ця річ буде носитися?» «Рівно стільки, скільки дозволяє вам імідж», — звичайний відповідь продавця магазину стильного одягу. Не варто забувати, що в першу чергу одяг демонструє ваш стиль, смак, достаток.

Діловий костюм доречний в будь-якій ситуації?

Життя не обмежується рамками офісу та зустрічами з партнерами по бізнесу, а існування в ситуації постійного ділового дрес-коду являє собою неймовірну нудьгу. Іноді костюм, нехай навіть найдорожчий, виглядає безглуздо, та й навряд чи серйозний розсудливий чоловік одягне сувору «двійку» в боулінг або навіть на пікнік. Для життя за межами офісу Модні будинки двічі на рік розробляють колекції так званого вільного стилю.

Формуючи свій гардероб, головне пам’ятати — по вашому одязі оточуючі будуть судити про ваш статус. А повторно «перше враження» провести буває дуже складно.

 

Васильєва Поліна спеціально для жіночого сайту Sebe-na-zametku.ru

Жіночий сайт. Всі права захищені. © 2015