Сильна вібрація двигуна, або чому троїть двигун VVTi у Тойоти

Отже, продовжуємо історію експлуатації Тойоти Фанкарго. На цей раз я розповім читачам про те, як я вирішив проблему з троением і дерганием (вібрацією) двигуна.

Нещодавно я писав про свій досвід з проблемою високих обертів двигуна після промивання дросельної заслінки. Після цього я успішно проїздив цілий місяць. І в один прекрасний момент заводжу машину, а двигун почав троїти. Причому, машина при цьому почала сіпатися, особливо на холостих обертах. Така вібрація стояла в машині, що діти навіть почали сміятися, а дружина злякалася — що трапилося.

 

Яка перша думка? Правильно, свічки. Викрутив — ніби нормальні. Поставив старі, можливо, проблема вирішиться? Але ні, смикання і вібрація двигуна як була, так і продовжувала зберігатися.Подумав — напевно, бензин поганий — VVTi такий чутливий до нього. Заправився на іншій заправці, проблема не пішла. Значить, не в бензині справа?

 

Опишу свої спостереження і симптоми:

— на холодну, вранці, машина нормальна. Заводиться як зазвичай (тобто при запуску вібрації немає), працює рівно, на 1500 обертах, потім знижується до 900 обертів. Їду. Приблизно Через 5 хвилин починається — на прогрітому двигуні відчувається легка вібрація всієї машини на швидкості 40-50 км/ч. Чим повільніше їдеш, тим вібрація стає більш чутливою. При швидкості 3-5 км/год (на малих обертах) троение, смикання і вібрація дуже сильні. Також коли зупиняєшся перед світлофором, здається, що на твою машину всі показують пальцем — так сильно вона смикається. При рушанні з місця — така ж неприємна картина. При їзді на швидкості 70-80 км/ч (з натиснутою кнопкою овердрайва) тяга стає дуже слабкою, до 100 км/год доводиться довго натискати педаль газу.

 

Поїхав на СТО, туди, де мені чистили дросельну заслінку з клапаном холостого ходу. Хлопці пораспрашивали симптоми проблеми, потім скинули по черзі проводки до котушок запалювання до кожної свічці, і все стало ясно — один циліндр не працює (тобто, що скидай, що не скидай, двигун працює однаково, а ось при скидывании проводів з інших свічок двигун глухнув). Блиииин, подумав я, напевно щось з компресією. Клапана або кільця?

 

Перевірили компресію — все нормально!

Почали перевіряти форсунки — ось воно, жодна з них не клацає! Померла форсунка!

Поміняли (довелося купувати на розборі — в магазині не виявилося такої).

 

Завели машину — опа, двигун шепоче, ніякого смикання, ніде не троїть, ні на холостих, ні в русі. Що ж, порада всім, у кого така проблема і хто не знає, чому двигун троїть, смикається і вібрує, особливо на холостих обертах: перевірити форсунки інжектора. Напевно, справа в них (хоча можуть бути і банально свічки, або дроти, або котушка запалювання, або компресія…!).

 

А причина такого смикання, на мій погляд, в моєму випадку наступна:

— при зниженні оборотів двигуна до 600 в хвилину (коли стоїш на світлофорі) паливо через форсунки надходить у циліндри в незначній кількості, так як на педаль газу не натискаєш. Але в однієї форсунки потік палива ніяк не регулювався, і паливо фактично лилося в циліндр у великій кількості, що призводило до троению, що призводило до великої детонації і дерганию коленвала. При високих оборотах, на великій швидкості такого не спостерігалося, тому що у всі циліндри паливо надходило приблизно в однакових кількостях.

Жіночий сайт. Всі права захищені. © 2015