Високі обороти двигуна після чищення дросельної заслінки на Тойоті

Отже, в один прекрасний день я вирішив почистити інжектор і дросельну заслінку на своїй Тойоті Фанкарго. Ну звичайно, не сам, а на відомій в місті СТО.

Причому, коли мені товариш казав: «Коли будеш мити інжектор, проси, щоб також помили клапан холостого ходу, щоб на холостих оборотах машина працювала спокійно, щоб обороти плавали». Я зідзвонився з СТО, вони мені пояснили, що «не клапан холостого ходу, напевно, а дросельна заслінка»? Ну, вам видніше.

Загалом, за пару годин все було зроблено. Грязі, як стверджує майстер, було багато. Машина завелася і якось жваво почала бігати, на місці не втримаєш.

Без натискання на педаль газу їде сама, та ще й прискорюється! Ну, думаю, ось які чудеса зробила з машиною проста чистка інжектора і дроселя.

Але не тут-то було.Перша зупинка показала, що при перекладі важеля передач у положення «Р» обороти двигуна зростають до 2000. Що за справи? Що за проблема? Чому так?

Уважно придивився до симптомів:

— на холодну двигун працює як зазвичай — обороти близько 1500, потім по мірі його прогрівання, обороти поступово піднімаються (а повинні опускатися) до 2000 в хвилину,- під час руху машина так і пре, доводиться її постійно пригальмовувати,- при зупинці на світлофорі обороти падають не до 600, а до 1000 в хвилину,- при включенні запалення на прогрітому двигуні обороти починають плавати — 1500-1900-1700-2000.

 

Поліз в інтернет.Переглянув десятки сайтів, починаючи від Дрома і закінчуючи якимись питаннями-відповідями. Рад було багато, і майже всі їх я перепробував.

 

Що я робив:

— скидав клеми акумулятора на ніч, результату не було,- витягував запобіжник з блоку запобіжників, щоб обнулити блок, результату не було,- поїздив дві доби, близько 70 км, результату не було,- намагався навчати двигун за різними методиками, результату не було.

 

Потім згадав про раду свого товариша. А що, думаю, була не була. Поїхав по гарантії на це СТО, де мені промивали інжектор і дросель. І в м’якій формі пред’явив їм, що, мовляв, так і так, після вашої промивання дросельної заслінки обороти плавають і тримаються на холостих близько 2000 в хвилину. Це не є добре. Хлопці відразу взялися за справу. Розібрали все повністю, і за дросельною заслінкою «знайшли» клапан холостого ходу. Яке ж було їх здивування, що його, виявляється, теж треба чистити. Після його очищення все повернулося в норму: обороти на холостих 600, при прогріванні двигуна стрілка поступово падає, а не піднімається, машина сама не їде, і пригальмовувати її не треба.

Загалом, проблема зважилася відразу ж, протягом 2 секунд.

 

Зауважте, не знадобилося взагалі ніякої адаптації дросельної заслінки, ніякого її навчання після прочищення. Як тільки клапан холостого ходу був почищений, він став працювати, і став дозувати надходження суміші в двигун.

 

Як потім я вже сам додумував: оскільки раніше дросельна заслінка і клапан холостого ходу були засраны, стало бути, вони були відкриті, щоб забезпечити нормальну роботу двигуна. Після того, як почистили дросель, він став добре закриватися. Але клапан холостого ходу продовжував бути відкритим, і при закритті дросельної заслінки (коли машина прогрівалася) клапан гнав суміш в двигун, що і призводило до його високим обертам.

Як тільки почистили і клапан (зауважте, його треба не тільки почистити, але і промити ВД-шкой, і капнути туди масла, щоб він крутився добре — у мене він прокручується з працею), так комп’ютер сам протягом 2 секунд все відрегулював, все сам адаптував і сам навчився. Я тільки сів і поїхав, і викинув з голови цю проблему.

 

Так що порада тим, у кого після промивання дросельної заслінки проблема з підвищеними обертами двигуна — помийте клапан холостого ходу.

Жіночий сайт. Всі права захищені. © 2015